Prekių pristatymas ir grąžinimas

Mūsų tikslas – suteikti žmonėms džiaugsmo akimirkų kasdienybėje ir kurti produktus Jūsų namų jaukumui. 

 

Pristatymas

Prekių pristatymas
  1. Jūsų išsirinktas prekes galime pristatyti Jums visoje Lietuvoje ir Europos sąjungoje. Dėl pristatymo į kitas valstybes susisiekite su mumis el.paštu – info@jehandmadecandles.lt. Siuntinio pristatymo išlaidos į užsienį, priklausomai nuo šalies, apskaičiuojamos individualiai kiekvienam užsakymui. Prašome nurodyti  tiksliai gavėjo adresą, šalį ir pašto kodą. Pirkėjas apie pristatymo išlaidas bus informuotas el.paštu.
  2. Jei jūsų išsirinktų prekių suma viršija 30 EUR, prekes pristatysime nemokamai visoje Lietuvoje (išskyrus Kuršių Neriją). Tiksli pristatymo kaina apskaičiuojama sukėlus prekes į krepšelį.
  3. Užsakyta prekė išsiunčiama vėliausiai po 3 darbo dienų nuo gauto apmokėjimo datos. Apie paruoštą ir išsiųstą siuntą Jums pranešime el. paštu.
Prekių pristatymo būdai

GALIMI PREKIŲ SIUNTIMO BŪDAI 

LIETUVOS PAŠTAS.

  • Siuntimo kaina – 2,5 EUR
  • Pristatymo trukmė 2 – 4 darbo dienos. Šventiniu laikotarpiu pristatymo terminai gali būti ilgesni.
  • Registruotos siuntos pristatymas. Išsiuntus siuntą Jums nurodomas registruotos siuntos numeris, kad galėtumėte jos kelią sekti Lietuvos pašto svetainėje. Prašome visuomet susisiekti su mumis jei turite klausimų.

OMNIVA (paštomatas).

  • Siuntimo kaina – 3 EUR.
  • Siuntos pristatomos į Jūsų pasirinktą paštomatą. Pateikdami užsakymą pasirinkite “Omniva (paštomatas)” pristatymo būdą. Susisiekite su mumis jei turite klausimų.
  • Pristatymo trukmė 1 – 2 darbo dienos. Šventiniu laikotarpiu pristatymo terminai gali būti ilgesni.
  • Pasirinkus terminalą, būtinai nurodykite galiojanti telefono numerį, nes po siuntos gavimo į terminalą, būsite informuoti SMS žinute, kurioje nurodytas durelių atrakinimo kodas. Jeigu per 7 kalendorines dienas siuntinio nepasiimsite, jis bus grąžintas siuntėjui.
  • Paštomatų adresus galite rasti čia: https://www.omniva.lt/privatus/pastomatu_adresai

SMARTPOST kurjeris.

  • Siuntimo kaina – 4.5 EUR.
  • Siuntos pristatomos Jūsų nurodytu adresu.  Susisiekite su mumis jei turite klausimų.
  • Pristatymo trukmė 2 – 5 darbo dienos.Šventiniu laikotarpiu pristatymo terminai gali būti ilgesni.

Siuntos į užsienį.

  • Siuntos į užsienio šalis pristatomos per Lietuvos paštą.
  • Siuntimo kaina nustatoma pagal siuntinio išmatavimus ir svorį. Daugiau informacijos galima rasti https://manosiuntos.post.lt/.

 

Pardavėjo ir Pirkėjo atsakomybės
  1. J&E Handmade Candles atsakingai žiūri į visus užsakymus, užsakimai siunčiami pagal eiliškumą. Stengiamės kiekvieną užsakymą išsiųsti kuo greičiau, jei turite individualių poreikių pristatymo laikotarpiui – susisiekite.
  2. J&E Handmade Candles neprisiima atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
  3. J&E Handmade Candles pasilieka teisę keisti prekių pristatymo mokestį.
  4. Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo patikrinti siuntos būklę. Pastebėjus siuntos pažeidimą, dalyvaujant kurjeriui yra privaloma surašyti pastabas, užfiksuoti nuotraukomis apie siuntos pakuotės pažeidimus arba atsisakyti priimti siuntą.
  5. Priėmus prekę ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad siunta priduota tvarkingai. Bet kuriuo atveju, įsipareigojimai dėl prekės garantijos lieka galioti.

Grąžinimas

Grąžinimo sąlygos

Remiantis 2001 m. birželio 29 d. LR Ūkio ministro įsakymu dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių, pirkėjas, įsigiję prekių elektroninėje parduotuvėje www.jehandmadecandles.lt  turit teisę per 14 dienų nuo jų įsigijimo grąžinti prekes pardavėjui -J&E Handmade Candles

Norint grąžinti ar keisti prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  1. Norėdami grąžinti prekę (-es),  galite tai padaryti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo Jums dienos, informuodamas J&E Handmade Candles kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.
  2. Keičiant arba grąžinant prekę, būtina nurodyti ir pateikti įsigijimą įrodantį dokumentą – sąskaitą faktūrą ir kreiptis el. paštu info@jehandmadecandles.lt
  3. Keičiama ar grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokią ją gavote, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės ir kt., šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė).
  4. J&E Handmade Candles turi teisę nepriimti Jūsų grąžinamų prekių, jei  nesilaikote nustatytos prekių grąžinimo tvarkos (keičiama arba grąžinama prekė buvo panaudota, be originalių etikečių, sugadinta, buvo pagaminta individualiai pagal specialų užsakymą, ar pasibaigęs grąžinimo terminas.
Kaip grąžinti prekes?
  1. Pirkėjas grąžina prekes per kurjerių tarnybą, apmokant siuntimo išlaidas, išskyrus atvejus, kai prekė yra grąžinama dėl prekės kokybės, ar pristatytos ne tos prekės.
  2. Prekes pristatyti adresu: Purienų g. 42 – 33, Šiauliai. Siunčiant prekę kurjeriu, prašome įdėti ją į papildomą apsauginę pakuotę, kad nebūtų pažeista originali pakuotė.
  3. Grąžinamų (ar keičiamų) kokybiškų prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas. Pirkėjui grąžinama tik už prekę sumokėta pinigų suma. Siuntimo išlaidos Pirkėjui nėra grąžinamos.
  4. Kai Pirkėjo netenkina prekės forma, dydis ar spalva, modelis ar komplektacija, tačiau prekė yra kokybiška, Pirkėjas prekes grąžina apmokant grąžinimo (siuntimo) išlaidas.
  5. Prekę pirktą su nuolaidą pirkėjas gali grąžinti ar keisti, tačiau jam bus gražinama už prekę sumokėta suma su pritaikyta pirkimo metu nuolaida.
  6. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, J&E Handmade Candles įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
  7. Kai J&E Handmade Candles neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.
Sugadintos siuntos
  1. Kai gaunate sugadintas prekes (sveika pakuotė, tačiau viena ar kelios prekės sudužusios, pažeistos), neabejodami kreipkitės įmus, J&E Handmade Candles. Mums rūpi, kad Jūsų užsakymai džiugintų, todėl sudaužytas prekes pakeisime į tokias pačias, ar lygiavertes (su Jumis suderinus).
  2. Informuokite mus apie pažeistas prekes, pridėkite nuotraukas, kad galėtume greičiau nustatyti, kurios prekės jus pasiekė sugadintos.

Dovanų prenumerata. DUK

Kaip veikia Dovanų prenumerata?

Dovanų prenumerata yra elegantiškas būdas sukurti Jūsų mylimiesiems staigmeną. Arba susikurti dovanos jausmą sau ir patirti staigmenos įspūdį kiekvieną mėnesį. Galite užsisakyti dovanų prenumeratą 3 arba 6 mėnesiams. Pasirinkite kurios kategorijos kvepiančios žvakės (220g) ar namų kvapai (110 ml) prenumeratą norite įsigyti. Vienu metu galite pasirinkti tik vieną produktų kategoriją.

Prenumeratos gavėjas kiekvieną mėnesį gaus skirtingo kvapo kvepiančią žvakę ar namų kvapą (priklauso nuo pasirinktos produkto kategorijos). Už prenumeratą atsiskaitoma iškarto, įsigyjant prenumeratą užsakymo metu. Prenumeratai pasibaigus ji automatiškai neatnaujinama. Vienas prenumeratos užsakymas gali būti išsiųstas tik vienu adresu. Jei norite įsigyti kelias dovanų prenumeratas, prašome jas įsigyti atskirais užsakymais.

Kada pristatoma pirmoji siunta?

Pirmoji prenumeratos siunta atvyks per 3-7 dienas nuo užsakymo pateikimo. Tiek Jūs, tiek gavėjas el. paštu/SMS (gavėjas gaus pranešimą iš paštomato apie siuntos atsiėmimą) žinute gausite pirmosios siuntos patvirtinimą.

Kur galima pristatyti Dovanų prenumeratą?

Dovanų prenumeratą galima siųsti visoje Lietuvoje, pristatymas vyksta Lietuvos Paštu arba Omniva paštomatų tinklu.  Šiaulių mieste užsakymus ir prenumeratą galime pristatymas į namus.

Kam galiu siųsti Dovanų prenumeratą?

Dovanų prenumeratą galite užsisakyti sau, norodant savo adresą, arba kitam žmogui.

Kaip užsakoma dovanų prenumerata?

Norėdami užsakyti dovanų prenumeratą, atlikite veiksmus paeiliui mūsų puslapyje dovanų prenumerata

Pirmiausia pasirinkite produktų kategoriją: kvepiančios žvakės ar namų kvapai. Tuomet rinkitės prenumeratos trukmę: 3 arba 6 mėnesiai. Vykdant apmokėjimą jei prenumeratą perkate sau pildykite tik pirkėjo duomenys skiltį ir pasirinkite pristatymo būdą. Jei dovanų prenumeratą perkate kitam žmogui, pildykite ir pirkėjo duomenys ir pažymėkite varnele skiltį “siųsti kitu adresu”.  Jei pristatymas vykdomas paštomatu, paštomato adresą rinkitės gavėjo ne savo.

Jei norėtumėte kad gavėjas gautų su pirma siunta ir Jūsų asmeninį sveikinimą – pastabų laukelyje įrašykite sveikinimo tekstą. Mes prie pirmosios siuntos pridėsime atvirlaiškį su Jūsų parašytu tekstu.

Pirmoji prenumeratos siunta išsiunčiama, gavus jos apmokėjimą per 3-7 dienas.

 

Nurodžiau neteisingą adresą

Jei užsakant nurodėte neteisingą pristatymo adresą ar kontaktinį telefono numerį, į kurį pranešama apie siuntos gavimą, paskambinkite mums nedelsiant, kai tik pastebite šią klaidą. 

Užsakant dovanų prenumeratą kitam žmogui prašome įsitikinti, kad jo kontaktiniai duomenys ir adresas (paštomato adresas) yra teisingi. Tik tuomet galėsime užtikrinti sklandų prenumeratos pristatymą. Nepilnai nurodžius šiuos duomenis negalėsime įvykdyti Jūsų užsakymo ir jis bus atšauktas.

Susisiekite su mumis jei turite klausimų  +370 628 51549

 

Ar galiu atšaukti Dovanų prenumeratą

Mes nesiūlome atšaukti dovanų prenumeratos po to, kai buvo išsiųstas pirmasis paketas.

Jei norite atšaukti savo dovanų prenumeratą, kuo greičiau po užsakymo pateikimo susisiekite su mumis telefonu +370 628 51549. Mes padarysime viską, kad patenkintume Jūsų prašymą. Daugiau informacijos apie užsakymų atšaukimą rasite čia.

Jei dėl kokių nors priežasčių gavėjas nėra patenkintas gautu kvapu, jis gali jį iškeisti į kitą tos pačios produktų kategorijos kvapą. Prenumeratos gavėjas turi paskambinti mums ir apie tai pranešti. Svarbu: gautą kvepiančią žvakę ar namų kvapą pakeisti į kitą galime tik tuomet jei ji nepažeista, nenaudota ir yra originalioje pakuotėje.

Gavau pažeistą/sugadintą siuntą

Jei prenumeratos siunta atvyko pas jus su pažeistu, sugadintu produktu, nedelsdami informuokite mus elektroniniu paštu info@jehandmadecandles.lt su vaizdine medžiaga,  kad kuo greičiau galėtume Jums išsiųsti kitą siuntą.

Kas nutinka kai prenumerata baigiasi?

Gavėjui pranešame kad tai paskutinė prenumeratos siunta, atvirlaiškiu. Prenumerata nėra atnaujinama automatiškai. Todėl jei norite ją pratęsti, užsakykite iš naujo.